Вы тут

Відэаўрокі для ліцэістаў


У Ліцэі БДУ паспяхова праходзіць эксперымент па выкарыстанні лічбавых тэхналогій на ўроках па фізіцы.


Фактычна ўрок ператвараецца ў відэалекцыю, насычаную тэматычнымі калажамі, табліцамі і формуламі. Для гэтага выкладчык загадзя запісвае чарговы ўрок на камеру. Пазней ён манціруе кадры і па сваім бачанні дадае патрэбную інфармацыю — пераканаўчы і выяўленчы рад. Якасць гуку забяспечвае датчык, які знаходзіцца на адзенні выкладчыка.

У такіх відэаўрокаў ужо выявілася нямала «плюсоў». Напрыклад, калі вучань не зразумеў пройдзены на занятках матэрыял або прапусціў урок, то ён можа вярнуцца да прагляду відэаматэрыялу і засвоіць вучэбны матэрыял у сваім тэмпе — не абмежаваны рамкамі ўрока. Усе запісы будуць даступныя на сайце Ліцэя БДУ.

— Мы плануем распаўсюдзіць гэты досвед таксама і на ўрокі па хіміі і біялогіі, — расказаў дырэктар навучальнай установы Макар ШНІП. — Будзем эксперыментаваць і ў такой абсалютна новай для нас форме заняткаў, як «перавернуты ўрок». Пры гэтай мадэлі навучання ліцэісты вывучаюць новы матэрыял дома самастойна. А на ўроку, падчас групавых заняткаў, яны могуць абмеркаваць усе праблемныя моманты і складанасці тэмы з настаўнікам.

nіkalaeva@zvіazda.by

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Якой павінна быць ежа для дзяцей: смачнай ці карыснай?

Якой павінна быць ежа для дзяцей: смачнай ці карыснай?

«Дзесяцігоддзі школьнае харчаванне нашых дзяцей будавалася на аснове зборніка рэцэптур».

Энергетыка

Беларусь у лідарах па энергаэфектыўнасці

Беларусь у лідарах па энергаэфектыўнасці

А сярод краін ЕАЭС — на першым месцы.