Вы тут

Праект указа аб узмацненні кантролю за таксі ўнесены ў Саўмін


Праект указа, які робіць больш жорсткім кантроль за работай таксі і нерэгулярных аўтамабільных перавозчыкаў, унесены ў Савет Міністраў для далейшага ўзгаднення з дзяржорганамі, паведаміў на прэс-канферэнцыі начальнік упраўлення аўтамабільнага і гарадскога пасажырскага транспарту Міністэрства транспарту і камунікацый Андрэй Гладкі.


Таксама ён нагадаў, што праект указа будзе распаўсюджвацца на дзве сферы: аўтамабільныя перавозкі пасажыраў у нерэгулярных зносінах аўтобусамі і перавозкі пасажыраў таксі. Прадугледжваецца ўвядзенне электронных картак допуску для транспартнага сродку, кіроўцаў, дыспетчараў перавозак і дыспетчараў таксі.

У міністэрстве спадзяюцца, што гэтая мера «заахвоціць перавозчыкаў выконваць патрабаванні заканадаўства», а таксама дазволіць «прыбраць з рынку нядобрасумленных перавозчыкаў», што ў выніку прывядзе да стварэння здаровай канкурэнцыі ў дадзенай сферы і павышэння бяспекі для пасажыраў.

Датычна пытання бяспекі Андрэй Гладкі прывёў статыстыку па дарожна-транспартных здарэннях са смяротным зыходам з удзелам таксі. «У 2019 годзе загінула 7 чалавек, у 2020 годзе — ужо 16 чалавек. Маем невясёлую дынаміку, калі па віне перавозчыка гінуць людзі», — адзначыў ён. На думку прадстаўніка Мінтранса, адбываецца гэта з-за таго, што кіроўцу таксі, каб зарабіцьі (часцяком ад яго гэтага патрабуюць як наймальнік, так і дыспетчары таксі, уладальнікі электронных інфармацыйных сістэм), фактычна даводзіцца працаваць па 16—18 гадзін на суткі, у той час як гэты перыяд не павінен перавышаць 12 гадзін. Інакш «адбываюцца незваротныя працэсы, якія ўводзяць кіроўцу ў стан стрэсу, адпаведна, адсюль — пагаршэнне бяспекі руху, ДТЗ і гібель людзей», — мяркуе прадстаўнік міністэрства.

«Другі момант — невыкананне перавозчыкамі патрабаванняў заканадаўства. Мы лічым, што патрабаванні простыя і зразумелыя, але асобныя перавозчыкі, і іх дастаткова, у пагоні за хуткім рублём фактычна не выконваюць патрабаванні заканадаўства па бяспецы, праходжанни тэхагляду, страхаванни грамадзянскай адказнасці», — працягнуў Андрэй Гладкі. «Плюс на сёння дастаткова сур'ёзны працэнт ценявога рынку аўтамабільных міжгародніх перавозак пасажыраў у нерэгулярных зносінах», — дадаў ён.

Сяргей КУРКАЧ

Прэв’ю: pixabay.com

Загаловак у газеце: Каб таксі было бяспечным заўсёды

Выбар рэдакцыі

Моладзь

Аліна Чыжык: Музыка павінна выхоўваць

Аліна Чыжык: Музыка павінна выхоўваць

Фіналістка праекта «Акадэмія талентаў» на АНТ — пра творчасць і жыццё.

Калейдаскоп

Усходні гараскоп на наступны тыдзень

Усходні гараскоп на наступны тыдзень

На гэтым тыдні Цяльцы будуць проста незаменныя ўсюды, дзе іх ведаюць.

Грамадства

Курс маладога байца для дэпутата

Курс маладога байца для дэпутата

Аляксандр Курэц – самы малады народны выбраннік у сваім сельсавеце і адзіны дэпутат сярод сваіх калег па службе.