Вы тут

Як прайшоў Freaky Summer Party


(Даслоўна з англ. Мудрагелістая летняя вечарынка)

У апошнія выхадныя ліпеня ў Мінску прайшло адно з самых файных мерапрыемстваў гэтага лета – арт-фэст “Freaky Summer Party” (FSP)! "Бярозка" схадзіла туды і зараз раскажа вам самае цікавае.


Для пачатку, што гэта такое? FSP - гэта пікнік у цэнтры горада, дзе ў адным месцы сканцэнтраваны творчы пласт усёй Беларусі і запрошаныя госці з іншых краін, кантынентаў. Музыка, танцы, ежа, адукацыя, забавы сабраныя ў адным месцы - урбан-парку «Dreamland» - менавіта тут другі год запар праводзіцца фестываль.

Якасныя рэчы - сістэматызаваныя рэчы. FSP падзелены на 2 дні і 6 асноўных пляцовак: музычная сцэна, Edutaiment, Blogeria, Food court, Design market, Kidsters. Апроч іх- 20 інтэрактыўных пляцовак і забавы ад партнёраў фестывалю.

Музычная сцэна. Хэдлайнерамі гэтага году на музычнай пляцоўцы сталі Everything Everything (UK) - "Прарыў года" па версіі The Times, Tesla Boy (RU) - піянеры электра-попа Расіі, Antoha MC (RU) - герой нашага часу і гіпнатычныя Beissoul & Einius (LT ). У гэтым годзе Freaky Summer Party дапоўніўся новай сцэнай - гэта заслуга музычнай групоўкі "Бассота", якая славіцца сваімі нястрымнымі вечарынамі.

Edutaiment. Самыя крутыя спікеры спакушаюць заставацца на гэтай пляцоўцы невылазна ўвесь дзень. Атрымаць новую ўнікальную інфармацыю, узбагаціцца ведамі ў галіне бізнесу, права, творчасці, журналістыкі, медыцыны - mission complete. Лекцыі праводзілі:

- Аляксей Аметаў (выдавец the Village) і Жэня Сугак (рэдактар ​​the Village у Беларусі);

- Алёна Уладзімірская – стваральніца ўнікальнага сэрвісу «Анцірабства» і галоўным хэдхантэрам Рунэту;

- Fredrik Öst, - крэатыўны дырэктар і стваральнік топавага шведскага агенцтва SNASK;

- Аляксандр Стэльмах – дырэктар па міжнародным развіцці ARTOX у Кіеве;

- Андрэй Белавешкін, кандыдат медыцынскіх навук;

- Таццяна Ігнатоўская і Аляксандр Сцепаноўскі, якія прадстаўляюць адвакацкае бюро «Сцепаноўскі, Папакуль і партнёры»;

Blogeria. Пляцоўка для блогераў і пра блогераў. Блогеры з мільёнамі падпісчыкаў, уладальнікі самых вядомых акаўнтаў у Instagram, вандроўцы-фатографы і тыя, хто жыве за кошт фота і відэа, знятых на мабільны тэлефон. Яны падзяліліся сваімі сакрэтамі, і распавялі, як на гэтым нядрэнна зарабіць.

Food court. Лепшая ежа горада. Незвычайная ежа горада. Лавандавы раф, хатнія вафлі з тварагом, нанамарожанае, рамен-бургер або #бургербезбулкі, асвяжальныя ліманады, кактэйлі - трэба каштаваць!

Design market. Купіць лімітаваную калекцыю мясцовых стрыт-арт брэндаў, паспрабаваць крафтавыя пачастункі, абзавесціся файнымі аксэсуарамі або выпрабаваць шчаслівую руку на блышыным рынку ў гарадскіх моднікаў - усе гэтыя магчымасці пратэставалі наведвальнікі на двухдзённым Design Market.

Kidsters. Для самых маленькіх. Але гэтая пляцоўка не пакінула абыякавымі і аўдыторыю 18+. Дарослыя з задавальненнем уцягнуліся ў шоў, рознафарматныя прадстаўленні, майстар-класы і квэсты. Тут рабілі маску-панду з паперы, плялі вянкі з жывых кветак, будавалі папераполіс, майстравалі паштоўкі і прымацоўвалі да спіны самаробныя крылы.

Плюсы фестывалю:

1. У гэтым годзе мерапрыемства рэальна каштавала сваіх грошай. Нягледзячы на ​​штогадовыя скаргі ад наведвальнікаў "дарагія квіткі», «гэта не каштуе 30 рублёў», тое, што адбываецца, апраўдвае сродкі. Мноства актыўных пляцовак на любы колер і густ. У Еўропе падобныя фестывалі маюць цэннік у 40-50$.

2. Арт-пікнік стартаваў не вельмі ўдала: з раніцы ў суботу, 29 ліпеня пайшоў дождж. Арганізатары хутка знайшлі выйсце - закупілі дажджавікі і прадавалі па 2 рублі.

3. Аўдыторыя. Бясплатныя мерапрыемствы ў Мінску - гэта адразу наяўнасць некультурных наведвальнікаў. Варта ўвесці цэнз - і ўжо іншая справа.

Што было не так:

1. Чэргі. Супрацьяддзя няма.

2. Пляцоўка. У гэтым годзе прастора парка была арганізавана больш прыемна: усе пляцоўкі знаходзіліся на дастатковай адлегласці адна ад другой, каб не перашкаджаць. Аднак, яны засталіся тых самых памераў, што і раней. Напрыклад, Edutaiment не магла змясціць усіх наведвальнікаў пад свой купал падчас найцiкавейшых лекцый.

Тэкст: Марына Шантыр.

Фота: Яна Мусвідас.

Дадаць каментар

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Уладзімір Краўцоў пра тое, як будзе развівацца Гродзенская вобласць

Уладзімір Краўцоў пра тое, як будзе развівацца Гродзенская вобласць

Кіраўнік Гродзенскай вобласці — аб розніцы паміж усходам і захадам, паразуменні фермераў і буйных агракомплексаў, спосабах прыцягнення турыстаў і прыватнай ініцыятыве ў рэстаўрацыі будынкаў.

Грамадства

Смеццевы калапc: рэальная пагроза?

Смеццевы калапc: рэальная пагроза?

Як у нашай краіне вырашаецца праблема з утварэннем і ўтылізацыяй адходаў.

Грамадства

У Мінск прыляцела даўгахвостая кугакаўка

У Мінск прыляцела даўгахвостая кугакаўка

Сенсацыя ў свеце беларускай фаўны — у Мінск прыляцела сава-«чырванакніжніца».

Грамадства

Колькі прадуктаў і адзення нам неабходна для нармальнага жыцця?

Колькі прадуктаў і адзення нам неабходна для нармальнага жыцця?

Колькі малака і яек беларус ужывае за месяц?