Вы тут

У Мінпраме расказалі, якія мерапрыемствы праводзяцца ў галіне для павышэння якасці прадукцыі


Начальнік аддзела якасці і сэрвіснага абслугоўвання Міністэрства прамысловасці Артур Ярэц расказаў аб тым, якія мерапрыемствы праводзяцца ў галіне для павышэння якасці прадукцыі, паведамляе БелТА.


Артур Ярэц расказаў, у чым, на яго думку, заключаецца залог павышэння якасці прадукцыі. «Мы можам узяць ідэальныя матэрыялы, ідэальныя станкі, але калі мы дадзім гэта ў рукі персаналу, які некваліфікаваны і нематываваны, то ў выніку мы не атрымаем нічога добрага. Таму для забеспячэння якасці адсочваюцца ўсе складнікі. Гэта мы робім у рамках праграмы якасці на пяцігодку, дзе ўстаноўлены мэтавыя паказчыкі якасці па гадах для прадпрыемстваў, план мерапрыемстваў, на аснове якога прадпрыемствы распрацоўваюць свае. Мы ў звязку назіраем за іх выкананнем», — адзначыў ён.

У мінулым годзе была распрацавана інвестыцыйная праграма Міністэрства прамысловасці, якой прадугледжаны пэўныя мерапрыемствы, напрыклад, будаўніцтва новай вытворчасці аўтобусаў, мадэрнізацыя. «Мы ведаем свае слабыя месцы і пастаянна з гэтым працуем. Праблемы ёсць, але яны вырашаюцца», — падкрэсліў спецыяліст.

У праграму якасці на пяцігодку ўваходзіць таксама стандартызацыя сумесна з Дзяржстандартам. «Нават калі здараюцца праблемы, то мы вырашаем іх сумесна. Акрамя гэтага, ідзе павышэнне тэхнічнага ўзроўню, гэта значыць ідзе мадэрнізацыя прадпрыемстваў — замена абсталявання, прымяненне новых тэхналогій», — расказаў Артур Ярэц.

У галіне ў абавязковым парадку надаецца ўвага навучанню і падрыхтоўцы персанала. «Таму што чалавек менавіта рукамі робіць якасць. Я лічу, што гэты пачатак. Калі чалавек не інфармаваны, не матываваны — чаго ад яго чакаць? Але, самае галоўнае, — гэта выкананне працэсаў. Мы гэта адсочваем, у нас графік», — сказаў ён.

Яшчэ адзін напрамак у забеспячэнні якасці прадукцыі прадпрыемстваў Мінпрама — стварэнне сэрвісных цэнтраў. «Усё ж тэхніка — гэта прадукцыя працяглага карыстання, і яна мае патрабаванні да абслугоўвання, захоўвання, рамонту. Таму напрамак, які ў нас пастаянна развіваецца, — гэта стварэнне сэрвісных цэнтраў і тавараправодных сетак. У нашых прадпрыемстваў ужо каля 800 сэрвісных цэнтраў не толькі ў Беларусі, але і ў блізкім і далёкім замежжы. Пастаянна тут ідзе нарошчванне», — расказаў спецыяліст.

Акрамя таго, зараз ідзе важная работа па набліжэнню вытворцаў да спажыўца. «Гаворка ідзе аб тым, каб спажывец мог нашмат хутчэй звязацца з вытворцам, задаць пытанні. Павінны быць распрацаваны пэўныя працэдуры, таму што нейкія нараканні на прадукцыю, калі яны ёсць, абавязкова павінны быць зафіксаваны, прапрацаваны, павінна быць дадзена зваротная сувязь спажыўцу і магчыма прыняты нейкія карэкціруючыя меры, — падкрэсліў Артур Ярэц. — Мы дакладна вядзем улік рэкламацый і валодаем інфармацыяй па іх».

Прэв’ю: БелТА

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Пар­ты­зан­скі след у Бе­ла­рус­кай на­сту­паль­най апе­ра­цыі «Баг­ра­ці­ён»

Пар­ты­зан­скі след у Бе­ла­рус­кай на­сту­паль­най апе­ра­цыі «Баг­ра­ці­ён»

Ба­я­вое ўза­е­ма­дзе­ян­не най­вы­шэй­ша­га ўзроў­ню.

Грамадства

Якой павінна быць ежа для дзяцей: смачнай ці карыснай?

Якой павінна быць ежа для дзяцей: смачнай ці карыснай?

«Дзесяцігоддзі школьнае харчаванне нашых дзяцей будавалася на аснове зборніка рэцэптур».

Энергетыка

Беларусь у лідарах па энергаэфектыўнасці

Беларусь у лідарах па энергаэфектыўнасці

А сярод краін ЕАЭС — на першым месцы.