Вы тут

Попыт на «Хунцы»


Сёлета продажы аўто гэтай маркі ўзраслі ўдвая.


Карпарацыя FAW Group, якая з’яўляецца вядучым аўтавытворцам у Кітаі, абвясціла, што сёлета за 10 месяцаў яна прадала ў агульнай складанасці 75 тыс. 520 аўтамабіляў маркі «Хунцы» («Чырвоны сцяг»). Гэта ўдвая — на 217 працэнтаў — больш, чым за аналагічны перыяд мінулага года, перадае «Жэньмінь жыбаа» анлайн».

У кастрычніку кампанія прадала ў агульнай складанасці 11 тыс. 880 аўтамабіляў брэнда «Хунцы», што на 188 працэнтаў больш, чым годам раней. Аўтавытворца мяркуе прадаць сёлета 100 тысяч аўто. FAW Group прыняла меры для садзейнічання продажу аўтамабіляў «Хунцы» і паляпшэння абслугоўвання кліентаў. Зараз на рынку даступныя шэсць мадэляў гэтага брэнда, у тым ліку дзве мадэлі седанаў, дзве мадэлі пазадарожнікаў, мадэль электрамабіля і мадэль персаналізаванага лімузіна.

«Хунцы» з’яўляецца знакавым аўтамабільным брэндам Кітая, заснаваным у 1958 годзе. Для яго адраджэння FAW Group плануе выпусціць да 17 новых мадэляў да 2025-га, у тым ліку мадэлі на новых крыніцах энергіі і пазадарожнікі. Папярэднікам FAW Group стаў першы аўтазавод, заснаваны ў 1953 годзе ў горадзе Чанчунь правінцыі Цзылінь на паўночным усходзе Кітая. Аўтазавод з’яўляецца першым у Кітаі з уласнымі брэндамі, такімі як «Хунцы», «Цзэфан» і «Бэньтэн», ён таксама стварыў сумесныя прадпрыемствы з такімі аўтавытворцамі, як Volkswagen, Mazda і Toyota.

Выбар рэдакцыі

Энергетыка

Беларусь у лідарах па энергаэфектыўнасці

Беларусь у лідарах па энергаэфектыўнасці

А сярод краін ЕАЭС — на першым месцы.