Вы тут

Кітайскія спажыўцы выбіраюць айчынныя брэнды


У лідарах — Huawei і Xiaomi.


Кітайскія спажыўцы ўсё часцей аддаюць перавагу айчынным брэнды, бо ўстойлівы рост эканомікі Кітая павышае прывабнасць сваіх прадуктаў і паслуг. Аб гэтым сведчаць вынікі спецыяльнага даследвання, перадае «Жэньмінь жыбаа» анлайн».

Доля пошукавых запытаў па айчынных брэндах вырасла з 38 працэнтаў у 2009 годзе да 70 працэнтаў сёлета, адзначаецца ў сумесным дакладзе кітайскага пошукавага гіганта Baidu і навукова-даследчага інстытута.

На працягу названага перыяду спажывецкая цікавасць больш за ўсё выявілася да брэндаў электроннай прадукцыі, і вялікая колькасць айчынных прадпрыемстваў, такіх як Huawei і Xiaomi, умацавалі свае пазіцыі як унутры краіны, так і за мяжой.

Доля пошукавых запытаў па культурнай і забаўляльнай прадукцыі вырасла на 36 працэнтаў. Мясцовыя брэнды адзення, аўтамабіляў, касметыкі і прадуктаў харчавання таксама выклікалі цікавасць з боку кітайскіх спажыўцоў, у прыватнасці маладога пакалення.

Выбар рэдакцыі

Эканоміка

Усё, што трэба ведаць пра змены ў Жыллёвым кодэксе

Усё, што трэба ведаць пра змены ў Жыллёвым кодэксе

Мы паспрабавалі адшукаць самыя вострыя вуглы новаўвядзенняў і ўявіць, як будзе працаваць гэты дакумент пачынаючы з 2020 года.

Калейдаскоп

Вясёлыя гісторыі нашых чытачоў

Вясёлыя гісторыі нашых чытачоў

Як запрасіць чалавека, каб ён не прыйшоў, і знойдзены кашалёк.

Грамадства

Як пенсіянерка з Гомеля купіла набор каструль па цане патрыманай іншамаркі

Як пенсіянерка з Гомеля купіла набор каструль па цане патрыманай іншамаркі

Усё, як у казцы: прыгожая зала, музыка, пачастункі. Абаяльныя людзі распавядаюць аб правільным харчаванні і рэкламуюць свой тавар...

Грамадства

714 тысяч тон адходаў для перапрацоўкі сабралі летась беларусы

714 тысяч тон адходаў для перапрацоўкі сабралі летась беларусы

Гэта адходы шкла, паперы, пластыку, шын, батарэек, машыннага масла...