Вы тут

Кітайскія спажыўцы выбіраюць айчынныя брэнды


У лідарах — Huawei і Xiaomi.


Кітайскія спажыўцы ўсё часцей аддаюць перавагу айчынным брэнды, бо ўстойлівы рост эканомікі Кітая павышае прывабнасць сваіх прадуктаў і паслуг. Аб гэтым сведчаць вынікі спецыяльнага даследвання, перадае «Жэньмінь жыбаа» анлайн».

Доля пошукавых запытаў па айчынных брэндах вырасла з 38 працэнтаў у 2009 годзе да 70 працэнтаў сёлета, адзначаецца ў сумесным дакладзе кітайскага пошукавага гіганта Baidu і навукова-даследчага інстытута.

На працягу названага перыяду спажывецкая цікавасць больш за ўсё выявілася да брэндаў электроннай прадукцыі, і вялікая колькасць айчынных прадпрыемстваў, такіх як Huawei і Xiaomi, умацавалі свае пазіцыі як унутры краіны, так і за мяжой.

Доля пошукавых запытаў па культурнай і забаўляльнай прадукцыі вырасла на 36 працэнтаў. Мясцовыя брэнды адзення, аўтамабіляў, касметыкі і прадуктаў харчавання таксама выклікалі цікавасць з боку кітайскіх спажыўцоў, у прыватнасці маладога пакалення.

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Як i калi прыняць спадчыну, атрымаць яе i захаваць?

Як i калi прыняць спадчыну, атрымаць яе i захаваць?

Карэспандэнту «Звязды» дапамагалi разбiрацца спецыялiсты.

Грамадства

Галiна Левіна: Помнiк — не канструктар i не чарцёж, яго трэба перажыць, выпакутаваць

Галiна Левіна: Помнiк — не канструктар i не чарцёж, яго трэба перажыць, выпакутаваць

У архiтэктара Галiны Левiнай — Хатынь, творчая спадчына яе бацькi.

У свеце

Як Еўропа аднаўляецца ад кавiднага ўдару?

Як Еўропа аднаўляецца ад кавiднага ўдару?

Сёлета еўрапейская эканомiка будзе перажываць глыбокую рэцэсiю з-за ўспышкi каранавiруса, нягледзячы на хуткiя i ўсёабдымныя антыкрызiсныя меры як на саюзным, так i на нацыянальным узроўнi.