Праца з людзьмі вядзецца ў розных аўдыторыях і асяроддзях — на сустрэчах, круглых сталах, вакзалах і ў гандлёвых цэнтрах. Пра гэта журналістам расказаў намеснік кіраўніка Адміністрацыі прэзідэнта Уладзімір Пярцоў на сустрэчы з ідэалагічным актывам Магілёўскай вобласці, паведамляе БелТА.
«Наша краіна ўступіла ў электаральную кампанію, і гэта асаблівы перыяд для любой дзяржавы, — падкрэсліў Уладзімір Пярцоў. — Перыяд адказны, калі кожная сфера праходзіць пэўны экзамен, выпрабаванне на ўстойлівасць і працаздольнасць, трымае адказ перад грамадзянамі краіны, што за мінулы перыяд атрымалася, а што не, якія ёсць наказы».
Уладзімір Пярцоў падкрэсліў, што ў гэты напружаны перыяд апаненты ад нас не адстануць — ні ў гэтую выбарчую кампанію, ні ў бліжэйшую пяцігодку. «Нягледзячы на ўяўную адносную атмасферу спакою і ўстойлівасці, расслабляцца ідэолагам і кіраўнікам СМІ не варта, — дадаў ён. — Трэба ўважліва сачыць за тым, што робяць нашы апаненты, за новымі тэхналогіямі і тэндэнцыямі, якія выкарыстоўваюць заходнія сродкі масавай камунікацыі па данясенні свайго кантэнту, выбудоўванні разнастайных канструкцый і ланцужкоў, каб уплываць на людзей і даносіць да іх інфармацыю, якая не з’яўляецца праўдай».
Разам з тым маскі знятыя: ніякіх абяцаных высокіх дэмакратычных стандартаў у дачыненні да нашых грамадзян апаненты не выконваюць. "Усё досыць банальна і пабудавана на інфармацыйных і псіхалагічных спецаперацыях, — падкрэсліў Уладзімір Пярцоў. — Каналы, якія даносяць гэтую альтэрнатыўную хлуслівую інфармацыю, даступныя кожнаму з грамадзян нашай краіны і Магілёўскай вобласці. У гэтых умовах спаць нельга. Трэба разумець, што мы працуем у розных асяроддзях, у тым ліку тварам да твару — на сустрэчах з нашымі грамадзянамі ў рамках адзінага дня інфармавання, круглых сталоў, дыялогавых пляцовак. У рамках "марафону адзінства"мы пайшлі ў тыя аўдыторыі, дзе ніколі раней не сустракаліся з людзьмі, — гандлёвыя цэнтры, фуд-корты, вакзалы«.
На думку намесніка кіраўніка Адміністрацыі Прэзідэнта, трэба выкарыстоўваць усё для таго, каб даносіць інфармацыю да людзей, якія не глядзяць дзяржаўнае тэлебачанне і не чытаюць дзяржаўных газет. Але разам з тым яны схільныя ўплыву альтэрнатыўных сродкаў масавай камунікацыі.
«У нас пакуль гэта атрымліваецца — быць дамінуючымі і фарміруючымі медыяландшафт нашай краіны, — дадаў Уладзімір Пярцоў. — Тут ёсць і разуменне нашых грамадзян, ёсць працверажэнне тых, хто сядзеў у Telegram-каналах і альтэрнатыўных сродках масавай камунікацыі, хто верыў і каму здавалася, што гэта адзіная праўда, а дзяржаўныя СМІ хлусяць. У нас ёсць свае падыходы: мы робім акцэнт на так званых традыцыйных сродках масавай інфармацыі, на сустрэчах з нашымі людзьмі тварам да твару. Мы гатовыя ісці ў маладую аўдыторыю, і гэта атрымліваецца: моладзь ужо далёка не тая, якой была 5 і 10 гадоў таму назад. Ёсць разуменне і працверажэнне ў людзей не толькі пасля падзей 2020 года, але і на фоне агульнай электрызацыі атмасферы ў свеце, на нашым кантыненце, у нашых фактычна границ».
«Таму ва ўмовах перадэлектаральнага і электаральнага цыклу мы павінны быць згуртаванымі і адзінымі. Толькі плячом да пляча кожны грамадзянін Беларусі можа скаваць адзінства — адзіны залог таго, каб гэтую электаральную кампанію і іншыя выклікі мы прайшлі годна і захавалі нашу краіну для дзяцей і ўнукаў», — сказаў на заканчэнне Уладзімір Пярцоў.
Фота: БелТА
«Абавязак кожнага беларуса — прагаласаваць за сваю будучыню».
Новая гісторыя гістарычнага факультэта.
Мы змаглі пераадолець наступствы заходняга санкцыйнага ціску.
Зрабіўшы якасць неад’емнай часткай іміджу Беларусі як краіны, займацца ёй неабходна пастаянна і ва ўсіх напрамках.