Давер спажыўцоў — гэта вельмі важны фактар для развіцця інтэрнэт-гандлю. Такім меркаваннем падчас прэс-канферэнцыі «Развіццё інтэрнэт-гандлю ў Беларусі. Правы пакупнікоў і абавязкі прадаўцоў», якая прайшла сёння ў БелТА, падзялілася начальнік упраўлення абароны правоў спажыўцоў і кантролю за рэкламай Міністэрства антыманапольнага рэгулявання і гандлю Іна Гаўрыльчык.
«Мы прывыклі казаць аб якасці тавараў або паслуг, але ўзаемадзеянне інтэрнэт-прадаўцоў і інтэрнэт-спажыўцоў таксама мае якасць, — адзначыла эксперт. — Давер спажыўцоў-вельмі важны фактар для развіцця інтэрнэт-гандлю. Вельмі доўгі час лічылася, што інтэрнэт-гандаль — ананімная парстора, у якой немагчыма знайсці прадаўца. Сёння, за выключэннем спрэчных момантаў выстаўлення на продаж тавараў у сацсетках, у Беларусі створана заканадаўства, якое рэгулюе сферу інтэрнэт-гандлю, якое фактычна забяспечвае абарону правоў спажыўцоў на тым жа ўзроўні, што і ў любым традыцыйным стацыянарным гандлёвым аб’екце».
Як падкрэсліла прадстаўнік МАРГ, спажывец цяпер не павінен баяцца, што не знойдзе Інтэрнэт-прадаўца ў выпадку неабходнасці, паколькі ў дзяржаве выбудаваная выразная сістэма па рэгістрацыі ў Гандлёвым рэестры, па размяшчэнні інфармацыі на сайце інтэрнэт-крамы, якая не дазваляе ўдзельнікам інтэрнэт-гандлю заставацца безназоўнымі.
Яшчэ адзін значны аспект даверу паміж інтэрнэт-прадаўцом і яго пакупніком — выбудоўванне зваротнай сувязі. Іна Гаўрыльчык удакладніла, што, пакуль, на жаль, фіксуюцца выпадкі, калі спажыўцы могуць не атрымліваць адэкватных адказаў пры ўзнікненні якіх-небудзь невыразнасцяў з набытым таварам або прад’яўленні прэтэнзій да яго якасці.
«Пра гэта гаворым не толькі мы. На ўсёй еўразійскай прасторы не раз падкрэслівалася, што неабходна фарміраваць давер паміж удзельнікамі інтэрнэт-гандлю, а гэта магчыма толькі праз добрасумленную працу інтэрнэт-крам і інтэрнэт-пляцовак у прававым полі», — рэзюмавала эксперт.
Прэв’ю: БелТА
Наводзіць парадак — з розумам.
Міжнародная спецыялізіваная выстаўка жыллёва-камунальнай гаспадаркі пройдзе ў Мінску.