Звыш 30 тысяч цягнікоў прайшлі ў рамках міжнародных мультымадальны грузаперавозак, якія былі запушчаны ў 2017 годзе па Новым міжнародным сухапутна-марскім гандлёвым калідоры, які праходзіць праз заходнія раёны Кітая. Пра гэта заявілі ўлады Гуансі-Чжуанскага аўтаномнага раёна (ГЧАР), перадае «Жэньмінь жыбаа» анлайн».
30-тысячным стаў грузавы цягнік са 110 кантэйнерамі, які пакінуў чыгуначны вакзал кантэйнернага цэнтра горада Цыньчжоў ГЧАР, каб даставіць харчовыя прадукты з Інданэзіі, В’етнама і кітайскай правінцыі Хайнань у мегаполіс Чунцын на паўднёвым захадзе Кітая.
Новы міжнародны сухапутна-марскі гандлёвы калідор быў створаны адміністрацыйнымі адзінкамі правінцыйнага ўзроўню Заходняга Кітая сумесна з краінамі АСЕАН. Пасля яго запуску ў 2017 годзе адзначаецца стабільны рост колькасці адпраўленняў цягнікоў і штогадовае павелічэнне аб’ёму грузаперавозак.
Па гэтым калідоры на кітайскі рынак паступае ўсё больш сельскагаспадарчай прадукцыі з краін АСЕАН і іншых дзяржаў, такой як камбаджыйскі рыс, тайскія какосы і бразільская замарожаная ялавічына. Разам з гэтым Кітай пастаўляе ў іншыя краіны прадукты сектара новай энергетыкі, новыя матэрыялы, а таксама механічную і электратэхнічную прадукцыю, паведаміў менеджэр аддзела па маркетынгу кампаніі Guangxi Beibu Gulf International Transport Development Co., Ltd. Лі Хунфэн.
Цяпер аперацыі па міжнародным сухапутна-марскім гандлёвым калідоры распаўсюджаныя на 138 вакзалаў у 69 гарадах, якія адносяцца да 18 адміністрацыйных адзінак правінцыйнага ўзроўню Кітая.
Супрацоўнікі Мінпрыроды расказалі, якая карысць ад дрэў у горадзе.
Восень для спецыялістаў аграрнай галіны — час падводзіць вынікі, і сёлета яны годныя.
У поўным аб’ёме задаволена патрэба краіны ў калійных і каменных солях, торфе, сапрапелі, будаўнічым камені, падземных водах.