Гандлёвая інспекцыя Міністэрства гандлю правяла маніторынг станцый тэхнічнага абслугоўвання сталіцы наконт захавання правілаў бытавога абслугоўвання спажыўцоў.
Былі правераны 33 аб'екты. Па выніках маніторынгу выдадзена 30 рэкамендацый па выпраўленні выяўленых парушэнняў. Сярод асноўных недахопаў: недавядзенне да ведама спажыўцоў правілаў бытавога абслугоўвання, інфармацыі аб кошце норма-гадзіны паслуг, якія аказваюцца, гарантыйных тэрмінаў абслугоўвання, адсутнасць рэгістрацыі заказаў, неналежнае афармленне дакументаў, што пацвярджаюць заказ, і іншае.
Сяргей РАСОЛЬКА
rs@zviazda.by
«Наш слоган — „У нагу з часам“».
«Я натхнялася творчасцю беларускіх бабуль...»
Супрацоўнікі Мінпрыроды расказалі, якая карысць ад дрэў у горадзе.