«Сёння пачынаюць трактаваць дзесьці ў прэсе, што міністр адукацыі забараніў выкарыстанне гаджэтаў. Гэта не зусім так. Разам з тым мы павінны разумець, што выкарыстанне гаджэтаў не заўсёды пазітыўна ўплывае на адукацыйны працэс. Напрыклад, замест таго, каб правесці нейкі падлік у галаве, мы пачынаем выкарыстоўваць калькулятар, калі пішам самастойную работу — шукаем неабходны адказ у інтэрнэце. Хоць, калі паступаем у ВНУ і здаём цэнтралізаванае тэсціраванне, мы не карыстаемся гаджэтамі. Таму, напэўна, тут пытанне заключаецца ў фарміраванні пэўнай акадэмічнай культуры, якая павінна быць ва ўстановах агульнай сярэдняй, вышэйшай, прафесійна-тэхнічнай адукацыі».
Спасылкі
[1] https://zviazda.by/be/ekspert
[2] https://zviazda.by/be/tags/ekspert
[3] https://zviazda.by/be/tags/igar-karpenka
[4] https://zviazda.by/be/tags/ministr-adukacyi