Падчас будаўніцтва грандыёзнага аб'екта выкарыстоўваюцца інавацыйныя метады.
Пакрыццё новага аэрапорта ў Пекіне павінна быць завершана да канца года, тады можна будзе зразумець, як выглядае тэрмінал у цэлым, перадае "Жэньмінь жыбаа" анлайн". [3]
Плошча будаўніцтва новага тэрмінала аэрапорта ў Пекіне ў агульнай складанасці 1,03 млн.кв.м., гэта больш, чым плошча тэрмінала №3 пекінскага аэрапорта "Шоуду", на сённяшні дзень гэта найбуйнейшы тэрмінал аэрапорта ў свеце. Па планах, першая чарга аэрапорта адкрыецца ў 2019-м. Варта адзначыць, што металічны дах плошчай 100 тыс кв.м., можа вытрымліваць ціск ветру да 10 ўзроўню. Для прадухілення праходжання, назапашвання вады, выкарыстоўваецца метад сіфанавання лішкаў вады, як заўважаюць спецыялісты, "нават калі пройдзе асабліва доўгі і моцны дождж, у новым будынку тэрміналу не будзе збірацца вада".
Дадзены тэрмінал ўпершыню ў краіне рэалізуе інтэграцыю розных відаў транспарту - высакахуткаснай чыгункі, метро і г.д., чыгуначныя станцыі будуць размешчаны ў ніжняй частцы тэрмінала. У будаўніцтве новага аэрапорта выкарыстоўваецца канструкцыя ўзлётна-пасадачных палос ("тры вертыкальныя, адна гарызантальная"), гэта першы выпадак у краіне, а таксама інавацыйнае планаванне і канструкцыя аэрапорта. Канструкцыя "тры вертыкальныя, адна гарызантальная" забяспечвае разнастайнасць варыянтаў кіравання паветраным рухам.
Спасылкі
[1] https://zviazda.by/be/u-svece
[2] https://zviazda.by/be/vestki-z-kitaya-0
[3] http://www.russian.people.com.cn
[4] https://zviazda.by/be/vestki-z-kitaya