Дырэктар Нацыянальнага цэнтра маркетынгу Мікалай Барысевіч наведаў спецыяльны адміністрацыйны раён Ганконг, паведамілі БелТА ў НЦМ.
Ганконг з’яўляецца гандлёва-лагістычным хабам як для гандлю з КНР, так і з іншымі азіяцкімі краінамі. Эканамічная мадэль Ганконга грунтуецца на мудрым прынцыпе «адна дзяржава — дзве сістэмы» і даказала сваю эфектыўнасць. У той жа час рэгіён мае свае асаблівасці ў частцы вядзення бізнесу і патрабуе разумення спецыфікі работы ў ім.
Для стварэння ўмоў для аказання садзейнічання беларускім кампаніям у пашырэнні супрацоўніцтва з Ганконгам, у тым ліку праз удзел у выставачных мерапрыемствах, і аблягчэння доступу на яго рынак у рамках візіту Нацыянальным цэнтрам маркетынгу наладжана ўзаемадзеянне з China Hong Kong International Business Association, The Chinese Manufacturers’ Association of Hong Kong, Hong Kong Trade Development Council, буйным арганізатарам выставак і бізнес-мерапрыемстваў Comasia.
Таксама з Hong Kong Trade Development Council падпісаны мемарандум аб узаемаразуменні.
Выбар саджанца для садавода — той момант, значнасць якога складана пераацаніць.
Канцэрт для дзяцей і моладзі, пластычны спектакль Ягора Дружыніна і «Рок-панарама».