Дырэктар Нацыянальнага цэнтра маркетынгу Мікалай Барысевіч наведаў спецыяльны адміністрацыйны раён Ганконг, паведамілі БелТА ў НЦМ.
Ганконг з’яўляецца гандлёва-лагістычным хабам як для гандлю з КНР, так і з іншымі азіяцкімі краінамі. Эканамічная мадэль Ганконга грунтуецца на мудрым прынцыпе «адна дзяржава — дзве сістэмы» і даказала сваю эфектыўнасць. У той жа час рэгіён мае свае асаблівасці ў частцы вядзення бізнесу і патрабуе разумення спецыфікі работы ў ім.
Для стварэння ўмоў для аказання садзейнічання беларускім кампаніям у пашырэнні супрацоўніцтва з Ганконгам, у тым ліку праз удзел у выставачных мерапрыемствах, і аблягчэння доступу на яго рынак у рамках візіту Нацыянальным цэнтрам маркетынгу наладжана ўзаемадзеянне з China Hong Kong International Business Association, The Chinese Manufacturers’ Association of Hong Kong, Hong Kong Trade Development Council, буйным арганізатарам выставак і бізнес-мерапрыемстваў Comasia.
Таксама з Hong Kong Trade Development Council падпісаны мемарандум аб узаемаразуменні.
Мноства пытанняў паўстае перад кожным маладым педагогам.
Усё, што важна ведаць перад сезонам вірусных інфекцый, расказалі спецыялісты.
Хто здолее змяніць гісторыю ці змяніцца пад яе ўплывам?