Паводле экспертных ацэнак, аб’ём імпарту тавараў, набытых на замежных інтэрнэт-пляцоўках, у ЕАЭС у 2019 годзе склаў $8,8 млрд, з іх 90 % прыходзілася на Расійскую Федэрацыю.
Уклад гэтага сегмента ў сусветны ВУП складае ўжо каля 3 % і працягвае павялічвацца. Створаная распараджэннем Калегіі ЕЭК рабочая група высокага ўзроўню па трансгранічным электронным гандлі на першым пасяджэнні разгледзела магчымасці для паскарэння дастаўкі тавараў і спрашчэння іх афармлення з выкарыстаннем інстытута аператара.
Тэндэнцыя імклівага наступлення анлайн-рынку пацвярджаецца і дадзенымі дакладу ЕЭК 2019 года, прысвечанага развіццю лічбавага (інтэрнэт) гандлю ЕАЭС. Аўтары дакладу звяртаюць увагу на тое, што ў Саюзнай прасторы абароты лічбавага гандлю растуць у сярэднім на 30 % у год, а адток спажыўцоў з афлайнавых гандлёвых цэнтраў складае да 10 %, што звязана з больш шырокай наменклатурай тавараў і нізкімі цэнамі на інтэрнэт-пляцоўках.
Кім устанаўліваюцца правілы гульні лічбавага гандлю і якая роля саюзнага інстытута аператара інтэрнэт-гандлю ў абароне ўнутранага рынку — чытайце ў чарговым нумары дадатку «Саюз-Еўразія».
Фота: mazyr.by
Выбар саджанца для садавода — той момант, значнасць якога складана пераацаніць.
Канцэрт для дзяцей і моладзі, пластычны спектакль Ягора Дружыніна і «Рок-панарама».