Выданне прысвечана пытанням спецыфікі камп'ютарнага навучання і стане карысным і цікавым для настаўнікаў і выкладчыкаў інфарматыкі і праграмавання.
Асноўнымі тэмамі часопіса заяўлены глабальнае электроннае навучанне, штучны інтэлект, робататэхніка, медыйна-інфармацыйная адукаванасць, нейраадукацыя, крэатыўныя і эўрыстычныя тэхналогіі ў камп’ютарным навучанні, пытанні прафесійнай падрыхтоўкі і перападрыхтоўкі настаўнікаў.
У першым нумары аналізуюцца сучасныя падыходы да навучання інфарматыцы навучэнцаў 5-11 класаў, апісваюцца формы іх дадатковага навучання ў спалучэнні з алімпіядамі, інтэлектуальнымі конкурсамі, турнірамі, семінарамі, летнімі школамі, а таксама прыводзяцца вынікі беларускіх удзельнікаў міжнародных спаборніцтваў у галіне інфарматыкі. Аўтары артыкулаў дзеляцца з чытачамі вопытам арганізацыі пазааўдыторнай самастойнай работы студэнтаў і магчымасцямі павышэння яе эфектыўнасці, раскрываюць асаблівасці падрыхтоўкі і правядзення вучэбных заняткаў у замежных студэнтаў.
У рэдкалегію часопіса ўвайшлі выкладчыкі БДУ, БДПУ імя Максіма Танка, ГрДУ імя Янкі Купалы, Маскоўскага педагагічнага дзяржаўнага ўніверсітэта, супрацоўнікі Інстытута ЮНЕСКА па інфармацыйных тэхналогіях у адукацыі, а таксама педагогі Ліцэя БДУ, школ Дзяржынскага, Слуцка і іншыя. Галоўны рэдактар - загадчык кафедры камп'ютарных тэхналогій і сістэм ФПМІ БДУ Віктар Казачонак.
Заснавальнікам часопіса выступае Інстытут павышэння кваліфікацыі і перападрыхтоўкі ў галіне тэхналогій інфарматызацыі і кіравання БДУ.
Доступ да ўсіх нумароў часопіса - свабодны і бясплатны.
Азнаёміцца з першым і наступнымі нумарамі можна па спасылцы.
Надзея НІКАЛАЕВА
Набор на бюджэтныя месцы павялічыцца.
Колькі ж каштуе гэты важны кампанент здаровага рацыёну зараз?
Не выявіць ні секунды абыякавасці.