Вы тут

БЧ: Кожны чацвёрты білет — электронны


Сёння ў ведамстве БЧ практычна цалкам гатовыя абслугоўваць усіх пасажыраў па электронных праязных дакументах. «Галоўнае, — адзначае Аляксандр Дрожжа, — каб гэта было зручна кліентам, каб пасажыр да гэтага прывык і карыстаўся сэрвісам». Усяго летась праз сайт дарогі прададзена больш за тры мільёны электронных праязных дакументаў — гэта 25 % ад агульнай колькасці рэалізаваных білетаў на цягнікі з пранумараванымі месцамі. Гэта значыць, кожны чацвёрты дакумент, які набылі пасажыры, быў электронны.


Летась праведзена сур'ёзная работа па ўдасканаленні на сайце аддзела «Паслугі пасажырам». «Мы распрацавалі і ўкаранілі мабільную праграму для куплі білетаў, прычым праз яе можна набыць білет не толькі на цягнік з пранумараванымі месцамі, але і з непранумараванымі, гэта значыць на цягнікі рэгіянальных напрамкаў. У выніку доля электронных праязных у агульнай колькасці прададзеных білетаў за студзень 2020 года вырасла да 30 %, — паведаміў першы намеснік начальніка пасажырскай службы. — Мы заклікаем сваіх кліентаў актыўна карыстацца гэтым сэрвісам, гэта зручна, хутка, сучасна і не трэба стаяць у чэргах».

Практычна ўсе цягнікі маюць электронную рэгістрацыю. «Засталося літаральна некалькі саставаў, якія яе не маюць. Гэта, на жаль, цягнікі з Украінай. Але ў гэтым годзе мы гэтае пытанне з украінскімі калегамі абавязаны вырашыць».

Сёлета будзе працягнутая работа па забеспячэнні магчымасці аплаты паслуг чыгункі непасрэдна па шляху руху па безнаяўным разліку. Цяпер разлічыцца за гарбату, печыва і бялізну ў цягніку можна будзе з дапамогай банкаўскай карткі не толькі на тэрыторыі нашай краіны, але і за яе межамі.

Цягнікі лакаматыўнай цягі — толькі ўначы

А ўсё таму, што вырашылі працягнуць практыку адмовы ад такіх цягнікоў у дзённы час. Узамен звыклых плацкартаў на лініях з'яўляецца ўсё больш маторвагонных саставаў.

— Мы спрабуем зрабіць цягнікі зручнымі і камфортнымі, — падкрэсліў прадстаўнік БЧ. — Цяпер па Беларусі актыўна ездзяць электра- і дызель-цягнікі Stаdlеr і Реsа — усяго 34 саставы. Летась набыты тры новыя дызель-цягнікі Реsа шасцівагоннай кампаноўкі. Са снежня яны курсіруюць у напрамку Мінск — Віцебск. Цяпер шлях паміж двума гэтымі гарадамі займае тры гадзіны. Часам трохі больш — у залежнасці ад часу сутак.

Зусім хутка парк чыгункі папоўніцца яшчэ трыма такімі цягнікамі. Саставы будуць абслугоўваць лініі Мінск — Магілёў і Мінск — Гродна. Гэтую ідэю плануем рэалізаваць ужо ў 2020 годзе.

Пашыраем геаграфію палётаў

Нацыянальны авіяперавозчык рыхтуецца асвоіць сёлета адразу некалькі напрамкаў. У якія новыя аэрапорты паляцяць беларускія самалёты, расказала начальнік службы маркетынгу і знешнеэканамічнай дзейнасці «Белавія» Кацярына Радзішэўская.

Яна адзначыла, што ў «Белавія» дастаткова развітая сетка рэгулярных маршрутаў. Нашы самалёты лётаюць у 55 аэрапортаў 39 краін свету. Летась упершыню ў гісторыі авіякампаніі гадавы пасажырапаток перавысіў чатыры мільёны чалавек. Гэта стала магчыма дзякуючы гнуткай тарыфнай палітыцы і развіццю геаграфіі палётаў.

Летась было адкрыта адразу некалькі новых напрамкаў — рэгулярныя рэйсы ў Талін, Мюнхен. «Увесну мы плануем адкрыць уласны штодзённы рэгулярны рэйс у Вену. Таксама ёсць намер зрабіць рэйсы ў Актау (Казахстан), іспанскі Рэус і сталіцу Узбекістана Ташкент», — адзначыла Кацярына Радзішэўская.

Летась кампанія набыла шэсць самалётаў: два Bоеіng 737-800 і чатыры Еmbrаеr. Сёлета ў красавіку чакаецца прыбыццё яшчэ аднаго Еmbrаеr у рамках падпісаных раней кантрактаў. Акрамя таго, нядаўна з лізінгавай кампаніяй падпісана пагадненне на пастаўку трох Еmbrаеr новага пакалення. Першы сучасны лайнер плануюць атрымаць у снежні. Самалёты гэтага тыпу вельмі палюбіліся пасажырам дзякуючы камфорту.

Сяргей КУРКАЧ

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Не трапіць у рабства анлайн. Як у краіне змагаюцца з гандлем людзьмі

Не трапіць у рабства анлайн. Як у краіне змагаюцца з гандлем людзьмі

З 2000 года ў Беларусі выяўлена 4421 злачынства, звязанае з гандлем людзьмі.

Эканоміка

Дзесяць пытанняў пра крэдыты, або Што трэба ведаць аб крэдыце, каб ён стаў сродкам рэалізацыі мэт, а не цяжарам на плячах

Дзесяць пытанняў пра крэдыты, або Што трэба ведаць аб крэдыце, каб ён стаў сродкам рэалізацыі мэт, а не цяжарам на плячах

Пра што абавязкова трэба падумаць перад тым, як браць на сябе фінансавыя абавязацельствы перад банкам?