Кожная катастрофа чалавецтва прыводзіць да сацыяльнаму прагрэсу. Каранавірус новага тыпу нанёс удар па эканоміцы Кітая, аднак у крызісе хаваюцца магчымасці, перадае «Жэньмінь жыбаа» анлайн».
Дзякуючы Інтэрнэту і вялікім дадзеным, ва ўмовах распаўсюджвання эпідэміі патрэба людзей у лічбавізацыі ўзмацнілася. Частка вытворчых і спажывецкіх ліній перамяшчаюцца ў воблака, інтэрнэт-прадпрыемствы ў трэндзе гэтай тэндэнцыі, імкліва развіваецца лічбавая эканоміка, якая дэманструе магутную сілу і адказнасць.
Успышка эпідэміі змяніла спажывецкія звычкі шматлікіх кітайцаў, новыя формы дзейнасці, як анлайн-пакупкі, анлайн-кансультацыі і заняткі, выдаленая праца і анлайн-забавы, становяцца звычайнымі ў перыяд прафілактыкі эпідэміі і кантролю.
На фоне таго, што кітайцы не выходзяць на вуліцы, значна вырас попыт на дастаўку ежы на дом і электронную камерцыю, імкліва павялічваюцца заказы на свежую прадукцыю. Па гістарычных дадзеных, паказчыкі па продажах свежай прадукцыі падчас свята Вясны заўсёды былі ніжэйшымі, аднак у гэтым годзе назіралася супрацьлеглая з’ява — папулярнымі стаў анлайн-продаж гародніны.
Ва ўмовах эпідэміі зафіксаваны рост попыту ў галіне медыцыны і здароўя. Шматлікія бальніцы праводзяць анлайн-кансультацыі. Розныя кампаніі, занятыя ў інтэрнэт-медыцыне, праводзяць бясплатныя анлайн-агляды.
Услед за адтэрміноўкай пачатку навучання ў сярэдніх і малодшых школах, вялікая колькасць навучальных устаноў і адукацыйных структур імкнуцца да новага супрацоўніцтва з прадпрыемствамі, занятымі ў анлайн-навучанні, для правядзення ўрокаў анлайн.
Аднавіўшы сваю дзейнасць пасля свята Вясны, самым аптымальным выбарам для шматлікіх прадпрыемстваў сталі «анлайн-нарады» і «анлайн-праца». Паводле дадзеных інтэлектуальнай мабільнай платформы DingTalk, якая належыць кампаніі Alibaba, за некалькі працоўных дзён пасля свята Вясны звыш 2 млн. кампаній правялі анлайн-кіраванне інфармацыяй па ахове здароўя, прыкладна 200 млн. чалавек працуюць анлайн і праводзяць відэа-канферэнцыі.
Паколькі падчас эпідэміі рэкамендуецца радзей сустракацца і збірацца вялікімі кампаніямі, гульні сталі галоўнай альтэрнатывай для забавы. Асаблівай папулярнасцю карыстаюцца спаборніцкія гульні, шахматы, гульні ў карты і некаторыя іншыя гульнявыя праграмы. Асобныя забаўляльныя платформы з дапамогай такіх дадаткаў, як TikTok і Kuaishou, перамяшчаюцца ў рэжым анлайн, каб задаволіць патрэбы людзей і папоўніць свае страты. Акрамя гэтага, платформа Kuaishou сумесна са шматлікімі начнымі клубамі гарадоў першай і другой ліній запускае прамыя эфіры «воблачных дыскатэк».
Індустрыі, якія ў большай ступені абапіраюцца на афлайн-функцыянаванне, як нерухомасць, аўтаіндустрыі, рэстаранны бізнэс, турызм і асобныя віды забаў, у гэты няпросты перыяд з дапамогай прамых трансляцый таксама перамяшчаюць свой бізнэс на анлайн-платформы. Напрыклад, рыэлтары вядуць прамыя трансляцыі, а рэстараны засяроджваюць сваю ўвагу на дастаўцы на дом. Велізарная колькасць рэстаранных брэндаў з дапамогай прамых трансляцый сцвярджаюць свой вобраз, развіваюць давер спажыўцоў падчас эпідэміі.
На думку дзеячаў розных сфер, цяперашняя эпідэмія падобная на знешнюю сілу, якая змушае грамадства ажыццяўляць лічбавізацыю эканомікі і культываваць новыя звычкі.
Прэв’ю: d-russia.ru
Канцэрт для дзяцей і моладзі, пластычны спектакль Ягора Дружыніна і «Рок-панарама».
Выбар саджанца для садавода — той момант, значнасць якога складана пераацаніць.
Актрыса НАДТ імя М. Горкага — пра шлях да сцэны і натхненне.
Тата і мама — два самыя важныя чалавекі ў жыцці кожнага дзіцяці.