Кітайскі гігант інтэрнэт-гандлю «Алібаба» (Alibaba Group) заявіў, што даходы кампаніі па выніках трэцяга квартала выраслі на 40 працэнтаў у гадавым вылічэнні да 119 млрд юаняў (каля 17 млрд. долараў), перадае «Жэньмінь жыбаа» анлайн».
За названы адрэзак часу чысты прыбытак кампаніі склаў 72,54 млрд юаняў, што на 262 працэнта больш, чым за аналагічны перыяд мінулага года. Гадавая колькасць актыўных спажыўцоў «Алібабы» на кітайскіх пляцоўках рознічных продажаў дасягнула 693 млн. І ў верасні колькасць мабільных штомесячных актыўных карыстальнікаў на кітайскіх рознічных рынках дасягнула 785 мільёнаў пры павелічэнні на 30 млн у параўнанні з чэрвенем бягучага года, паведаміла кампанія.
Прэв'ю: russian.news.cn
Амаль тысяча дзвесце чалавек збяруцца, каб вырашаць найважнейшыя пытанні развіцця краіны.
Расказаў першы намеснік старшыні Дзяржаўнага камітэта па навуцы і тэхналогіях Рэспублікі Беларусь Дзяніс Каржыцкі.
Як вакцыны выратоўваюць жыцці і чаго можа каштаваць іх ігнараванне?
Аляксандр Курэц – самы малады народны выбраннік у сваім сельсавеце і адзіны дэпутат сярод сваіх калег па службе.