Вы тут

Ідэі этнапедагогікі абмяркуюць на Рэспубліканскім педагагічным форуме


15-16 кастрычніка на базе Нацыянальнага цэнтра мастацкай творчасці дзяцей і моладзі пройдзе II Рэспубліканскі педагагічны форум “Стварэнне этнакультурнай прасторы як умова выхавання і сацыялізацыі навучэнцаў у сістэме дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі”.


Да ўдзелу ў форуме запрошаны педагагічныя работнікі ўстаноў дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі, якія выкладаюць народную дэкаратыўна-прыкладную творчасць, музычны фальклор, фальклорны тэатр і іншыя дысцыпліны, педагогі ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі, спецыялісты і работнікі ўстаноў вышэйшай адукацыі, навуковых устаноў і арганізацый.

У рамках Педагагічнага форуму адбудзецца рэспубліканская навукова-практычная канферэнцыя. Таксама запланаваная бліц-панарама актуальнага педагагічнага вопыту, праца інтэрактыўных творчых пляцовак, рэспубліканскі фестываль праектаў навучэнцаў “Нашчадкі традыцый” (творчая прэзентацыя вынікаў конкурсу). Арганізатарамі форуму выступаюць Нацыянальны цэнтр мастацкай творчасці дзяцей і моладзі пры падтрымцы Беларускай дзяржаўнай акадэміі мастацтваў, Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў і БДПУ імя Максіма Танка.

Пачатак работы Рэспубліканскага педагагічнага форума ў 11 гадзін 15 кастрычніка. Месца правядзення — актавая зала Нацыянальнага цэнтра мастацкай творчасці дзяцей і моладзі (Мінск, вуліца Кірава,16).

Надзея НІКАЛАЕВА

Выбар рэдакцыі

Спорт

«Людзі думаюць, што ўсёмагутныя і — разбіваюцца»

«Людзі думаюць, што ўсёмагутныя і — разбіваюцца»

Ці так небяспечны парашутны спорт, як здаецца на першы погляд?

Грамадства

Дзе знаходзяць падтрымку бацькі асаблівых малых?

Дзе знаходзяць падтрымку бацькі асаблівых малых?

Стаялі ў калідоры і ўспаміналі першыя крокі ў выхаванні сваіх асаблівых дзетак.

Культура

«Калі чалавецтва зноў паставіць перад сабой высокія пытанні, яно мяне ўспомніць»

«Калі чалавецтва зноў паставіць перад сабой высокія пытанні, яно мяне ўспомніць»

Пагутарылі з дачкой вядомага ўраджэнца Віцебска Лазара Хідэкеля.