Доўгае знаходжанне студэнтаў у Twitter негатыўна ўплывае на іх паспяховасць у вучобе. Да такой высновы прыйшлі спецыялісты Каталіцкага універсітэта Святога Сэрца ў Італіі, паведамляе tvzvezda.ru са спасылкай на The Daily Mail.
Яны правялі даследаванне сярод 1,5 тысяч навучэнцаў з высокай паспяховасцю. У якасці аднаго з заданняў ім патрабавалася прачытаць раман «Нябожчык Матыя Паскаль» італьянскага драматурга Луіджы Пірандэла.
Затым удзельнікі эксперыменту павінны былі прааналізаваць твор. Палова падыспытных для аналізу выкарыстала абмеркаванні ў Twitter, іншая палова - традыцыйную літаратуру, лекцыі і семінары. Пасля гэтага вучні прайшлі тэст, падчас якога высветлілася, што вынікі тых, хто карыстаўся традыцыйнымі метадамі аналізу матэрыялу, вышэй на 20-40% тых, хто здавольваўся паведамленнямі ў Twitter.
Адзначаецца, што ў сацыяльнай сетцы часта распаўсюджваецца ілжывая інфармацыя, якая няправільна фарміруе меркаванне, а рэкамендацыі даюць часта карыстальнікі, якія не з'яўляюцца экспертамі ў той ці іншай сферы.
У парадку дня — зацвярджэнне Канцэпцыі нацбяспекі і Ваеннай дактрыны.
Фіналістка праекта «Акадэмія талентаў» на АНТ — пра творчасць і жыццё.
Аляксандр Курэц – самы малады народны выбраннік у сваім сельсавеце і адзіны дэпутат сярод сваіх калег па службе.