Вы тут

Даведнік «IT-абітурыент—2019» падрыхтавалі ў ПВТ


Які выбраць універсітэт і факультэт? Ці магчыма атрымаць IT-cпецыяльнасць у рэгіянальных ВНУ? Што чакае выпускніка пасля размеркавання? Якіх ІТ-спецыялістаў на рынку працы не хапае сёння, і якія будуць запатрабаваныя праз чатыры гады? Як, будучы студэнтам, можна пачаць супрацоўнічаць з ІТ-кампаніямі і затым патрапіць да іх на працу? Адказы на гэтыя і іншыя пытанні абітурыенты, якія выбіраюць сёння будучую прафесію, змогуць знайсці ў электронным даведніку, які размешчаны ў свабодным доступе на сайце Парка высокіх тэхналогій http//www.park.by.


Асаблівае месца ў даведніку для абітурыентаў займае падрабязная інфармацыя пра факультэты, выпускнікі якіх часцей за іншых па заканчэнні ВНУ трапляюць на працу ў Парк высокіх тэхналогій. Прадстаўлена інфармацыя па факультэтах рэгіянальных ВНУ ў Гродне, Гомелі, Брэсце, Віцебску і Полацку, якія займаюцца падрыхтоўкай ІТ-спецыялістаў.

Выданне таксама змяшчае планы прыёму на 2019 год, інфармацыю аб прахадных балах па кожнай спецыяльнасці і бягучы кошт навучання, узровень заробкаў .маладых і вопытных спецыялістаў, якія працуюць у кампаніях-рэзідэнтах ПВТ.

Па інфармацыі, што ўтрымліваецца ў даведніку, штогод больш як 1500 выпускнікоў ВНУ працаўладкоўваюцца ў кампаніі-рэзідэнты ПВТ. Колькасць моладзі ва ўзросце да 31 года складае 59,2 % ад усіх працуючых у ПВТ. Пры гэтым кожны пяты супрацоўнік — малады чалавек ва ўзросце ад 18 да 24 гадоў.

Больш як 2500 студэнтаў ВНУ ў дадзены момант вучацца і адначасова працуюць у ПВТ. Штогод стажыроўку ў кампаніях-рэзідэнтах Парку праходзяць больш як тысяча студэнтаў.

Надзея НІКАЛАЕВА

Выбар рэдакцыі

Эканоміка

Куды звяртацца, калі грамадзяніну затрымліваюць зарплату?

Куды звяртацца, калі грамадзяніну затрымліваюць зарплату?

Адказ на гэта і іншыя пытанні — у гутарцы з Дзмітрыем Шаўчуком.

Эканоміка

Чаму не варта спадзявацца на «шэрую» зарплату?

Чаму не варта спадзявацца на «шэрую» зарплату?

Будаўніку заплацілі менш, чым дамаўляліся вусна.

Культура

Галоўны рэдактар часопіса «Маладосць» распавядае пра новую стратэгію выдання

Галоўны рэдактар часопіса «Маладосць» распавядае пра новую стратэгію выдання

З пачаткам новай падпісной кампаніі ў «Маладосці» з'явіўся новы «прамоўшан»: цяпер гэта «больш чым часопіс».