Кампанія заняла першае месца ў ТОП-100.
Брытанская кампаніі WPP і яе падраздзяленне Kantar Millward Brown сумесна апублікавалі рэйтынг BrandZ ТОП-100 самых каштоўных кітайскіх брэндаў. Згодна з дадзеным рэйтынгу, кітайскі інтэрнэт-гігант Alibaba ўпершыню дасягнуў першага месца, кошт гэтага брэнда вырас на 59% і дасягнуў 141 млрд. долараў, перадае "Жэньмінь жыбаа" анлайн".
ТОП-10 самых каштоўных брэндаў дадзенага рэйтынгу выглядае наступным чынам: Alibaba, Tencent, Прамысловы і камерцыйны банк Кітая (ICBC), China Mobile, Maotai, Huawei, страхавая кампанія PingAn Insurance, Baidu, Будаўнічы банк Кітая і інтэрнэт-рытэйлер Jingdong. Агульны кошт ТОП-100 самых моцных брэндаў Кітая рэйтынгу BrandZ ўстанавіла новы рэкорд і склала 889,7 млрд. долараў з ростам на 30%. Гэта найбольшая гадавое павышэнне з моманту з'яўлення рэйтынгу ў 2011 годзе. У тым ліку, брэнды культурна-забаўляльнай сферы выраслі на 186% і прадэманстравалі самы хуткі рост. 11 пазіцый рэйтынгу займаюць навукова-тэхналагічныя брэнды, іх кошт складае 26% ад агульнага аб'ёму. Huawei, Xiaomi, Lenovo, DJI і ZTE былі ўключаныя ў рэйтынг.
Інавацыйныя брэнды, якія прадстаўляюць такія вобласці як штучны інтэлект, электронная камерцыя, розніца новага тыпу і платформы сацыяльных сетак інтэнсіўна дэманструюць свой патэнцыял. У гэтым годзе ў рэйтынг былі дададзены яшчэ 4 катэгорыі: спажывецкія фінансы, культура і забавы, платформы службаў жыццезабеспячэння і транспартныя паслугі.
Глабальны дырэктар BrandZ пры Kantar Millward Brown Дорын Ван адзначыла: "Самыя каштоўныя брэнды Кітая валодаюць велізарным патэнцыялам для далейшага росту кошту, аднак каб гэтага дасягнуць, нам неабходна пераадолець новыя выклікі з дапамогай прафесійных ведаў і экспертаў. Дадзеная справаздача падкрэслівае важнасць дыферэнцыяцыі кітайскіх брэндаў на ўнутраным і замежным рынках".
Мерапрыемства праводзіцца на добраахвотнай аснове.
Не выявіць ні секунды абыякавасці.