Паводле дадзеных Кітайскай асацыяцыі гарадскога рэйкавага транспарту (China Association of Metros), па стане на канец 2018 года сістэмы рэйкавага транспарту функцыянавалі ў 35 гарадах мацерыковай часткі Кітая, перадае «Жэньмінь жыбаа» анлайн».
Агульная даўжыня 185 ліній рэйкавага транспарту ў гэтых гарадах да канца мінулага года склала каля 5761 км. У 2018-м Кітай уклаў у будаўніцтва гарадскога рэйкавага транспарту інвестыцыі ў памеры каля 547 млрд юаняў (каля 81,5 млрд. долараў) з павелічэннем паказчыка на 14,9 працэнта ў гадавым вылічэнні. Пры гэтым у стадыі будаўніцтва знаходзіліся лініі працягласцю каля 6374 км.
Гарадскі рэйкавы транспарт уключае ў сябе мясцовыя чыгуначныя сістэмы, такія як метро, монарэйкавыя і трамвайныя шляхі.
Фіналістка праекта «Акадэмія талентаў» на АНТ — пра творчасць і жыццё.
Амаль тысяча дзвесце чалавек сабраліся, каб вырашаць найважнейшыя пытанні развіцця краіны.
Аляксандр Курэц – самы малады народны выбраннік у сваім сельсавеце і адзіны дэпутат сярод сваіх калег па службе.