Вы тут

Мікрааўтобусы з айчыннай прапіскай


Яшчэ нашы распрацоўшчыкі падрыхтавалі невялікі фургон з суцэльнаметалічным кузавам.

Мінскі аўтамабільны завод у лістападзе запусціць у Брэсце першую серыйную вытворчасць мікрааўтобусаў і фургонаў. Машыны будзе вылучаць даступны кошт, а арыентаваны яны будуць на ўнутраны рынак, расказалі ў прэс-службе гэтага прадпрыемства.


Зборачная вытворчасць разгорнецца на свабодных плошчах акцыянернага таварыства «Брэстмаш». Для гэтага ўжо выдзелены і падрыхтаваны неабходны ўчастак. Будаўнікі папрацавалі над дахам і фасадам, а ў самім цэху ўстанавілі тэхнічныя перагародкі. Акрамя зборачнай пляцоўкі, арганізавана стаянка для гатовых аўтамабіляў, прадугледжаны і склад для камплектуючых.

Мінскі аўтазавод рэалізуе такі смелы праект за кошт уласных інвестыцый. «Разглядаліся розныя варыянты фінансавання, у тым ліку прыцягненне пазыковых сродкаў. Але было вырашана рабіць усё сваімі сіламі і рэсурсамі, што павінна станоўча адбіцца на інвестыцыйнай прывабнасці праекта», — адзначылі на заводзе.

Першым пойдзе ў серыйную вытворчасць пасажырскі мікрааўтобус МАЗ 281, прататып якога ўжо прайшоў усе неабходныя выпрабаванні. Даўжыня навінкі складае 6 метраў, шырыня — 2,1 метра, вышыня — 2,8 метра, а колавая база — 3,57 метра. На заводзе прадугледзелі некалькі варыянтаў салона — ад грузавога да пасажырскага, у якім 16 сядзенняў без уліку месца кіроўцы. Аўтамабіль мае пяць дзвярэй, уключаючы адны ссоўныя, а ўнутры прадугледжаны кандыцыянер, круіз-кантроль, сістэма навігацыі і магнітола. Мікрааўтобус абсталяваны антыблакавальнай сістэмай і электроннай сістэмай размеркавання тармазных намаганняў. Пасажырскія дзверы — ссоўныя. Першыя аўтамабілі атрымаюць турбадызельныя маторы JАС класа Еўра-5 магутнасцю 150 конскіх сіл і механічную каробку перадач.

Акрамя таго, распрацаваны грузавы фургон МАЗ-365022 з суцэльнаметалічным кузавам і інтэграванай у яго рамай. Памеры машыны такія ж, як і ў мікрааўтобуса. Максімальная маса дасягае 4050 кілаграмаў.

У будучыні будзе праводзіцца работа па лакалізацыі вытворчасці. У гэтым працэсе будуць удзельнічаць холдынгі «БелаўтаМАЗ» і «Аўтакампаненты», канцэрн «Белнафтахім» і іншыя. Пры выпуску аўтамабіляў прыярытэт будуць аддаваць толькі якасным беларускім кампанентам.

«Вытворчасць мікрааўтобусаў стане для Мінскага аўтамабільнага завода новым кірункам, які дазволіць дыверсіфікаваць структуру продажаў і ў перспектыве пашырыць рынкі збыту, — адзначылі на прадпрыемстве. — У будучыні ў мікрааўтобусах знойдуць прымяненне розныя беларускія камплектуючыя. Па сутнасці, мы пачнём выпускаць арыгінальны мікрааўтобус МАЗ, які будзе вылучацца якаснымі кампанентамі, даступнай цаной і гарантаваным сэрвісным абслугоўваннем».

Сяргей КУРКАЧ

Выбар рэдакцыі

Калейдаскоп

Вясёлыя гісторыі чытачоў

Вясёлыя гісторыі чытачоў

Старэнькі «Запарожац» (цяпер такіх машын і не відаць ужо) старанна пыліў па дарозе...

Грамадства

Антарктыда чакае беларусак. Але яны пакуль туды не імкнуцца

Антарктыда чакае беларусак. Але яны пакуль туды не імкнуцца

Дванаццатая беларуская антарктычная экспедыцыя адправілася на ледзяны кантынент.

Палітыка

Выбары ў Савет Рэспублікі адбыліся ў Беларусі

Выбары ў Савет Рэспублікі адбыліся ў Беларусі

Галасаванне па зарэгістраваных ЦВК кандыдатах у сенатары прайшло ў кожнай вобласці і Мінску.