18 Жнівень, субота

Вы тут

Тры апошнія гады былі самымі цёплымі ў гісторыі назіранняў


Спецыялісты Сусветнай метэаралагічнай арганізацыі (СМА) назвалі 2015, 2016 і 2017 гады самымі цёплымі за ўвесь час сістэматычных назіранняў за надвор'ем і кліматам на Зямлі. Сярод іх найбольш цёплым прызнаны 2016 год. Пра гэта метэаролагі паведамілі 18 студзеня ў Жэневе. СМА таксама паабяцала апублікаваць поўную версію свайго агляду ў сакавіку.


Фота: positime.ru

"Па пацверджаных дадзеных, 2015, 2016 і 2017 гады сталі трыма самымі цёплымі ў гісторыі назіранняў, што з'яўляецца яркім прыкметай доўгатэрміновай змены клімату, абумоўленага павелічэннем канцэнтрацыі парніковых газаў у атмасферы, - канстатуе СМА. - Сусветны рэкорд па-ранейшаму за 2016 годам".

У СМА падкрэсліваюць, што ў мінулым годзе глабальная сярэдняя тэмпература паверхні Зямлі была прыблізна на 1,1 градуса па Цэльсіі вышэйшай за аналагічны паказчык даіндустрыяльнай эпохі (да 1750 года) і на 0,46 градуса вышэй сярэдняга значэння за 1981-2010 гады (14,3 градуса па Цэльсіі). Пры гэтым, па словах экспертаў, 2017 і 2015 гады "практычна неадметныя" з пункту гледжання сярэдняй тэмпературы. Высветліць, які год заняў другое месца, а які трэцяе, у СМА не могуць, бо розніца складае менш за адну сотую градуса, што "менш за дапушчальную мяжу статыстычнай хібнасці".

Пры гэтым, адзначаюць метэаролагі, 2016 год "застаецца самым цёплым годам" з сярэдняй тэмпературай на 1,2 градуса, вышэйшай за даіндустрыяльную эпоху.

ТАСС

Дадаць каментар

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Выбіраем школьную форму разам з вучнямі

Выбіраем школьную форму разам з вучнямі

Штогод «Беллегпрам» выпускае да навучальнага года сотні мадэляў адзення. 

Грамадства

Як актыўная ацэнка заахвочвае да вучобы?

Як актыўная ацэнка заахвочвае да вучобы?

Гэтым летам у Акадэміі паслядыпломнай адукацыі прайшоў ужо другі фестываль актыўнай ацэнкі.

Грамадства

Правила рекламной игры «o.b. действуй»*

Правила рекламной игры «o.b. действуй»*

Организатором Рекламной игры является Общество с ограниченной ответственностью «Агентство Маркетинговых Коммуникаций «РЭПКА».

Калейдаскоп

Вясёлыя гісторыі нашых чытачоў

Вясёлыя гісторыі нашых чытачоў

Пра жніво, Мулявіна і падатковага інспектара.