Вы тут

Мучыць бяссоннiца? 12 парад ад урача-дыетолага Iрыны Кабасакал


Раздрукуйце i пакладзiце пад падушку. Спрацуе! Будзеце спаць, як пшанiцу прадаўшы.


1. Кожны дзень прачынайцеся ў адзiн i той жа час. Заводзьце будзiльнiк i нават, калi вам цяжка, не хочацца ўставаць, вы не выспалiся, рабiце гэта праз сiлу. Тры днi — i прызвычаiцеся.

2. Абмяжуйце працягласць штодзённага знаходжання ў ложку пасля прабуджэння. Прачнулiся, расплюшчылi вочы i адразу пад'ём.

3. Выключыце са свайго рацыёну пасля 16.00 гарбату, каву, моцны алкаголь.

4. Не спiце днём, нават калi начная бяссоннiца вас замучыла.

5. Зарадка. Кожны дзень. Хоць бы паўгадзiны. Не перад сном. Перад сном — прагулка на свежым паветры. Спiце з адчыненай форткай.

6. Пазбягайце ўзрушэння, хвалявання перад сном.

7. Рэгулярна прымайце ежу ў адзiн i той жа час.

8. Не пiце шмат вады перад сном.

9. Медытацыя, аўтатрэнiнг, нервова-мышачная рэлаксацыя.

10. Не абдумвайце праблемы ў ложку. Выйдзiце ў iншы пакой, запiшыце ўсё на паперы, вярнiцеся i кладзiцеся спаць.

11. Стварыце сабе камфортныя ўмовы для сну. Перасцялiце ложак, праветрыце пакой. Калi вы спiцё ўдваiх, то накрывайцеся рознымi коўдрамi (!).

12. Прачнуўшыся ноччу, не глядзiце на гадзiннiк.

Калi вы ўсё гэта будзеце выконваць тыдзень, i вынiк не наступiць, то Iрына Кабасакал раiць звярнуцца па дапамогу да псiхатэрапеўта.

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Балерына Юлiя Дзятко: Дзецi кар'еры не перашкода, калi i работа любiмая, i дзецi жаданыя

Балерына Юлiя Дзятко: Дзецi кар'еры не перашкода, калi i работа любiмая, i дзецi жаданыя

Яны пазнаёмiлiся ў 10-гадовым узросце ў харэаграфiчным вучылiшчы i з таго часу не расстаюцца.

Грамадства

Не атрымалася паехаць на мора? Займiцеся складаннем радаводу!

Не атрымалася паехаць на мора? Займiцеся складаннем радаводу!

Колькасць людзей, якiя спрабуюць адшукаць свае каранi, з кожным годам павялiчваецца. 

Грамадства

Першая дапамога дзецям пры траўмах. Што трэба ведаць?

Першая дапамога дзецям пры траўмах. Што трэба ведаць?

​Дастаткова часта дзецi трапляюць у крытычныя сiтуацыi праз сваю цiкаўнасць i павышаную актыўнасць.