Вы тут

BFW працягвае радаваць маштабамі


BFW працягвае радаваць маштабам: учора глядач убачыў калекцыі беларускіх, расійскіх і нават латышскіх дызайнераў.

IMG_7373
Першымі сваю дэбютную калекцыю прадставіў айчынны брэнд INDIA. Не сакрэт, што сёння нявесты больш выбіральныя, і крытычней падыходзяць да выбару сваёй галоўнай сукенкі. INDIA адчулі сучасны модны трэнд: гасцям паказу быў прадстаўлены свежы погляд на вясельную і вячэрнюю моду. Разлічаная на стыльных дзяўчат і жанчын, калекцыя ссунула рамкі класічнага вясельнага дызайну, прадставіўшы мінімалізм і геаметрыю, простыя чыстыя лініі і сілуэты.

IMG_7355
Дызайнер Таня Аржанава ў новым сезоне натхнілася ... рыбкамі! Нездарма яе новы твор называецца «Blue Fish»: блакітная рыба, лічыць Таня, як і сіняя птушка - прыносіць поспех. «Рыбін» прынт зроблены ўручную: яго дызайнер наносіла з дапамогай акрылавых фарбаў па канве. У калекцыі шмат летніх паліто, сукенак ніжэй калена, спадніц, штаноў, злёгку завужаную дадолу, камбінезонаў кароткіх і доўгіх, прамых сілуэтаў у сукенках, кроп-топах з спаднічку. Блакітны, белы, валошкавы і пясочны колеру, ассіметріі, натуральныя тканіны (лён, віскоза, бавоўна, паплін, неопрен) - усё гэта «Blue Fish» ад Tanya Arzhanova. Дарэчы, рыбкі ў многіх вобразах здымныя: любая дама зможа адчуваць сябе ў гэтым адзенні ўпэўнена.

Coo Culte - латвійскі брэнд лімітаванага адзення, падчас вырабу якога дызайнеры выкарыстоўвалі толькі высакаякасныя тканіны з Італіі, - нарэшце дабраўся да беларускага подыўма. Новая калекцыя - гэта дымчатая колеравая гама, далікатныя тканіны, гульня кантрастаў. Асабліва вылучыліся вобразы з паветрана-лёгкімі сукенкамі ў падлогу. А ўсе малюнкі былі створаны мастакамі эксклюзіўна для калекцыі CooCulte, што дазволіла ёй стаць па-сапраўднаму аўтэнтычнай і непаўторнай.

IMG_7454

Завяршыў чарговы дзень BFW паказам калекцыі «Кактэйль» ад расійскага fashion-холдынга Fabric Fancy. Адзенне, на думку яе стваральнікаў максімальна камфортнае. «Кактэйль» ад Fabric Fancy складаецца з фактурных спалучэнняў і вышыўкі - візітнай карткі брэнда. Асноўныя матэрыялы вяснова-летняй калекцыі - шоўк, бавоўна, шыфон і сетка - з лёгкай рукі дызайнераў ператварыліся ў жакеты, летнія паліто, сукенкі рознай даўжыні. А іх разнастайная стылістыка - ад яркіх вячэрніх кактэйльных сукенак, да сарафана з падтэкстам «à larusse» - цалкам адказвае філасофіі і назве калекцыі.

IMG_7522OI2A3783

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Маладая зеляніна — галоўны памочнік пры вясновым авітамінозе

Маладая зеляніна — галоўны памочнік пры вясновым авітамінозе

Колькі ж каштуе гэты важны кампанент здаровага рацыёну зараз?